09 noiembrie, 2010

creatii noi iulie- august

Dragele mele prietene,

Fireste multe dintre voi va intrebati daca am mai lucrat sau nu si daca da ce anume. Cele care ma cunosc bine, stiu ca n-as avea rabdare sa stau. Caut mult prin modele si carti de tricot si croset si nu ma pot hotari ce anume sa aleg. Nu ma apuc de lucru pana nu vad cu ochii mintii cum ar trebui sa arate modelul gata facut. Cand totul e clar, ma apuc si iata :
Prin minunea tehnicii, va pot arata la ce am mai lucrat. Sunt obiecte facute in vara, de aceea am postat sub acest titlu.

o geanta primavaratica, pentru o adolescenta

O fusta dantelata - unicat - din care nu mai ies. Ar trebui sa fiu corecta si sa spun duplicat, fiindca dupa ce am lucrat-o, o prietena a realizat una identica dupa indicatiile mele.

Fata unei posete, la care nu m-am hotarat ce manere sa pun inca. Pana nu stiu ce vreau de la ea, ramane asa.

O geanta sport de luat in parc. E si utila si mai ales incapatoare. Am folosit-o destul vara asta.

Sal pufos de mohair pentru o sora draga. Aici nu e gata inca, marginea are perlute, dar din pacate nu am mai apucat s-o fotografiez gata. Salul e acum departe....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu